مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-17دانش

تأسیس شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور مالی


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، در سفر به کشور مالی با رییس شهرک دانشگاهی کابالا در باماکو دیدار و از محل تخصیصی برای تأسیس شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در آن کشور بازدید کرد.

- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، در سفر به کشور مالی با رییس شهرک دانشگاهی کابالا در باماکو دیدار و از محل تخصیصی برای تأسیس شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در آن کشور بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عرفان خسرویان رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشورمان با Bourema Kansaye وزیر آموزش عالی و تحقیقات مالی دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار، پیرامون تأسیس شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای، پذیرش دانشجویان مالیایی، تربیت مدرسان مهارتی و اقدامات قانونی و اجرایی تأسیس شعبه دانشگاه در کشور مالی بحث و تبادل نظر شد.

دوازده کلاس درس و اتاق کار، سالن IT، سالن جلسات، دو کارگاه و یک آزمایشگاه از بخش های مورد نظر است که در این شعبه ایجاد خواهد شد.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور همچنین با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالی، حسین طالشی نیز دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای، جهانشاهی، معاون پژوهش و فناوری و طالبی، مدیرکل دفتر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در این سفر خسرویان را همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسیس شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور مالی

تأسیس شعبه دانشگاه فنی و حرفه ای در کشور مالی