مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 18:152023-10-05سياسي

قانون و دستورالعمل مدونی برای اداره مساجد وجود ندارد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه هیچ قانون و دستورالعمل مدونی برای اداره مساجد وجود ندارد، گفت: پرداخت حق الزحمه روحانیت هم متولی ندارد به همین دلیل امکان تعطیلی نماز جماعت مساجدی که درآمد پایدار ندارند هم وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه امور اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده با بیان اینکه طی چندین سال مدیریت خود برای نخستین بار است که شاهد تشکیل جلسه ای برای مطرح کردن مشکلات مساجد است و با تقدیر از این اقدام اظهار کرد: از بین 22 دستگاهی که از امکانات مساجد استفاده می کنند، فقط چند دستگاه کمک می کنند و بقیه هیچ گونه احساس مسؤولیتی در این حوزه ندارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید بر اینکه اوقاف مسؤولیت صدوراحکام برای هیأت امنای مساجد را بر عهده دارد، افزود: در این رابطه مرکز رسیدگی به امور مساجد تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه هیچ قانون و دستورالعمل مدونی برای اداره مساجد وجود ندارد، افزود: پرداخت حق الزحمه روحانیت هم متولی ندارد به همین دلیل امکان تعطیلی نماز جماعت مساجدی که درآمد پایدار ندارند هم وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون و دستورالعمل مدونی برای اداره مساجد وجود ندارد

قانون و دستورالعمل مدونی برای اداره مساجد وجود ندارد