مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 13:352023-09-28سياسي

ارتباط پروازی خراسان شمالی باید تقویت شود


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یکی دیگر از موارد دارای اهمیت تسهیل رفت آمد و تقویت ارتباط پروازی خراسان شمالی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، داوود منظور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور امروز پنجشنبه ششم مهرماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با اشاره به اتفاق مبارک اخذ مجوز ماده 23 انتقال آب سرانی، اظهار کرد: تجربه انتقال آب سرانی یک فرصت جدید برای توسعه استان ایجاد می کند و هم می تواند یک تجربه برای سایر استان ها باشد.

وی گفت: چندین طرح آبرسانی در استان در حال اجرا است و این طرح که عملیات آن امروز آغاز خواهد شد یکی از روش های نوین است که فرصت توسعه استان ایجاد کند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید بر اینکه صنایع کم آب بر را در استان باید توسعه دهیم، افزود: در مناطق کم آب باید از روش های جدید و مدرن آبیاری استفاده کرد تا بتوانیم با پدیده خشکسالی و کم آبی خود را سازگار کنیم و به ویژه در بخش کشاورزی باید از روش های فناورانه استفاده کرد.

  وی تصریح کرد: نگاه ما در سازمان برنامه و بودجه توازن و عدالت بین استانی است و عدالت بین استانی یکی از اولویت های مهم برای سیاست گذاری ها و تخصیص اعتبارات و تنظیم بودجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط پروازی خراسان شمالی باید تقویت شود

ارتباط پروازی خراسان شمالی باید تقویت شود