مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:362023-10-11اقتصادي

کشف 11 هزار و 800 میلیارد ریال سوءاستفاده مالی در سیستان و بلوچستان


محمدرضا شهریاری نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: ضمن تبریک 19 مهرماه سالروز تشکیل سازمان بازرسی اظهار داشت: بازرسی کل استان سیستان و بلوچستان در راستای نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حسن جریان امور بازرسی های برنامه ای و موردی را در شش ماهه امسال انجام داده که مجموع پرونده های تشکیل شده در این بازه زمانی 74 فقره پرونده بوده که از این تعداد 48 فقره پرونده موردی و 26 فقره پرونده کلان برنامه ای بوده است.

شهریاری نژاد تصریح کرد: گزارش های ارسالی به مبادی ذیربط توسط بازرسی کل استان در شش ماهه امسال71 مورد بوده که 38 مورد گزارش اصلاحی، 21 مورد گزارش تخلفاتی و 11 مورد گزارش کیفری و یک مورد نیز استحضاری بوده است.

 بازرس کل استان سیستان و بلوچستان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای هشداری سازمان بازرسی در راستای پیشگیری از فساد گفت: سال گذشته 86 فقره گزارش هشداری صادر و در شش ماهه امسال نیز 29 فقره گزارش هشداری توسط بازرسی کل استان به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است، همچنین 138 مورد پیشنهاد در راستای اصلاح موارد ایرادی و بهبود عملکرد دستگاه ها ارائه شده است.

این مسئول گفت: از ابتدای سال قبل تاکنون بیش از 11 هزار و 800 میلیارد ریال تخلف مالی در استان سیستان و بلوچستان کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 11 هزار و 800 میلیارد ریال سوءاستفاده مالی در سیستان و بلوچستان

کشف 11 هزار و 800 میلیارد ریال سوءاستفاده مالی در سیستان و بلوچستان