مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 23:502023-09-25سياسي

استانداردسازی مصالح ساختمانی مستلزم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی است


استانداردسازی مصالح موثر بر مقاومت سازه مشمول مقررات استاندارد اجباری نیازمند همکاری و هماهنگی بین تمامی دستگاه های نظارتی و اجرایی است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل استاندارد لرستان گفت: استانداردسازی مصالح موثر بر مقاومت سازه مشمول مقررات استاندارد اجباری نیازمند همکاری و هماهنگی بین تمامی دستگاه های نظارتی و اجرایی است.

وحید والی زاده مرادی سوم مهر در ششمین کمیسیون ماده 42 با محوریت هماهنگی بین دستگاه های اجرایی در نظارت بر مصالح ساختمانی مورد استفاده در ساختمان های مسکونی و اداری و لزوم استفاده از فرآورده های ساختمانی مشمول مقررات استاندارد اجباری، با اشاره به قانون 16 و تبصره 1 ماده 3 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، اظهار کرد: استانداردسازی مصالح موثر بر مقاومت سازه مشمول مقررات استاندارد اجباری نیازمند همکاری و هماهنگی بین تمامی دستگاه های نظارتی و اجرایی است.

وی افزود: بر اساس تبصره 1 ماده 3، کلیه دستگاه های اجرایی موظفند مقررات فنی حوزه مربوطه را با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی تدوین، اجرا و بر آن نظارت کنند و سازمان ملی استاندارد ایران نیز موظف است بر فرآیند تدوین و حُسن اجرای استانداردها در این دستگاه ها نظارت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی مصالح ساختمانی مستلزم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی است

استانداردسازی مصالح ساختمانی مستلزم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی است