مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-04اقتصادي

کاهش 2 درصدی جرائم در غرب استان تهران


فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: از ابتدای امسال، به ویژه در چهار ماه اخیر توانسته ایم جرائم و تخلفات حوزه غرب تهران را مهار کنیم و شاهد کاهش 2 درصدی نرخ رشد جرائم نسبت به سال گذشته باشیم.

- سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران صبح امروز طی بازدید از خبرگزاری فارس در آستانه هفته نیروی انتظامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: منطقه غرب استان تهران متأسفانه چهارمین کانون جرم خیز کشور بعد از تهران بزرگ، خراسان رضوی و اصفهان است.

وی گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده از ابتدای امسال، به ویژه در چهار ماه اخیر توانسته ایم جرائم و تخلفات حوزه غرب تهران را مهار کنیم و شاهد کاهش 2 درصدی نرخ رشد جرائم نسبت به سال گذشته باشیم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: پلیس نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد افزایش کشفیات را به ثبت رسانده است؛ همچنین از ابتدای سال تاکنون نسبت به سنوات گذشته معتادان متجاهر بیشتری جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد برای پاکسازی و یادگیری مهارت معرفی شده اند.

  سردار عزیزی از انجام 19 مرحله طرح پاکسازی در مناطق مختلفی که دچار آلودگی به انواع جرائم و تخلفات اعم از سرقت، مواد مخدر و رفتارهای هنجارشکانه هستند، در قالب طرح امنیت محله محور خبر داد و افزود: در کشف مواد مخدر نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 2 درصدی جرائم در غرب استان تهران

کاهش 2 درصدی جرائم در غرب استان تهران