مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:312023-09-25ورزشي

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان: دوست دارم امسال با سپاهان به حق خودم برسم


معصومه همتی بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان اظهار داشت: از مسابقات مدارس، فوتسال را شروع کردم و همیشه با توپ سرگرم بودم؛ برای گیتی پسند، مس رفسنجان و فولاد ماهان نیز فوتسال بازی کردم.

وی با بیان این که به تیم ملی فوتسال و تیم ملی فوتبال زیر 19 سال نیز دعوت شدم، گفت: فوتبال را از سپاهان شروع کردم و الفبای فوتبال را در باشگاه سپاهان یاد گرفتم، به ذوب آهن رفتم و اکنون دوباره به سپاهان برگشتم.

همتی در خصوص افتخارات خود گفت: سومی در لیگ برتر با سپاهان، قهرمانی در لیگ برتر فوتسال با مس رفسنجان و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ساحلی با تیم بندرعباس را به دست آورده ام.

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان با اشاره به حضور دوباره در این تیم تصریح کرد: سپاهان یک باشگاه بزرگ است که مدیریت همیشه نگاه ویژه و پدرانه نسبت به تیم بانوان داشته است و بستر خوبی برای بانوان آماده کرده است.

وی در مورد کار کردن با سرمربی جدید سپاهان عنوان داشت: از نیلوفر اردلان شناخت زیادی نداشتم اما اکنون خیلی خوشحالم زیرا با دانشی که دارند قطعا فوتبال متفاوتی را از سپاهان خواهیم دید، با حضور اردلان نتایج خوبی خواهیم گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان: دوست دارم امسال با سپاهان به حق خودم برسم

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان: دوست دارم امسال با سپاهان به حق خودم برسم