مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-07سياسي

دولت سیزدهم اراده قابل توجهی برای رفع مشکلات و کمبودها دارد


دولت سیزدهم اراده قابل توجهی برای رفع مشکلات و کمبودها دارد و ری نیز مورد توجه بوده اما این اقدامات کافی و وافی نیست و باید تعادل و آرامش روحی در مردم پدیدار شود.

- ایسنا/تهران استاندار تهران گفت: دولت سیزدهم اراده قابل توجهی برای رفع مشکلات و کمبودها دارد و ری نیز مورد توجه بوده اما این اقدامات کافی و وافی نیست و باید تعادل و آرامش روحی در مردم پدیدار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ؛ آیین تکریم و معارفه فرماندار ویژه شهرستان ری ظهر امروز شنبه 15 مهر ماه با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان ری، یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، آیت الله قاضی عسگر تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و اعضای شورای تامین شهرستان و دیگر مسئولان برگزار شد.

علیرضا فخاری در این مراسم با تقدیر از خدمات بشارت در دوره سرپرستی فرمانداری ری اظهار کرد: این جابه جایی ها و انتصابات در دولت متداول است و از زمان استعفای فرماندار پیشین به دنبال شخصی بودیم که وضعیت شهرستان ری متحول شود.

وی با بیان اینکه اگر ری وجود نداشت تهران هم نبود، افزود: ری با توجه به قدمت، سابقه و شرایط اقلیمی ویژگی های خاصی دارد و توجه به امور خاص مردم در شهرستان ری باید در دستورکار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت سیزدهم اراده قابل توجهی برای رفع مشکلات و کمبودها دارد

دولت سیزدهم اراده قابل توجهی برای رفع مشکلات و کمبودها دارد