مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-30سياسي

صدور 1622 سند مالکیت به نام اراضی موقوفه استان مرکزی در یکسال گذشته


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در یکسال گذشته مجموعا 1622 سند مالکیت به نام اراضی موقوفه صادر شده که از این تعداد 1157 پلاک فاقد سند مالکیت بوده و 465 مورد نیز سند دفترچه ای داشته اند که تبدیل به سند تک برگ شده است.

- ایسنا/مرکزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: در یکسال گذشته مجموعا 1622 سند مالکیت به نام اراضی موقوفه صادر شده که از این تعداد 1157 پلاک فاقد سند مالکیت بوده و 465 مورد نیز سند دفترچه ای داشته اند که تبدیل به سند تک برگ شده است.

حجت الاسلام عبدالله واحدی 8 مهر در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته وقف اظهار کرد: ویژه برنامه های هفته وقف از دهم تا شانزدهم مهرماه برگزار می شود.

وی با اشاره به روزشمار هفته وقف افزود: دهم مهرماه برابر با شانزدهم ربیع الاول، روز وقف به عنوان وقف، رسانه، ترویج فرهنگ وقف و یازدهم مهرماه، میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام به عنوان روز وقف، قرآن، سنت نبوی، سیره معصومین، چهارشنبه دوازدهم مهرماه به عنوان وقف، اقتصاد پایدار، رشد تولید و پنج شنبه سیزدهم مهرماه به عنوان روز وقف، امامزادگان، ترویج فرهنگ زیارت، جمعه چهاردهم مهرماه، بیست ربیع الاول به عنوان روز وقف، حمایت از خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی، شنبه پانزدهم مهرماه با عنوان وقف، حمایت از نخبگان علمی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 1622 سند مالکیت به نام اراضی موقوفه استان مرکزی در یکسال گذشته

صدور 1622 سند مالکیت به نام اراضی موقوفه استان مرکزی در یکسال گذشته