مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-20سياسي

شمع روشن کردن ها در تهران ادامه دارد!+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به گفته مسئولین اجرایی کمپین مردمی «آتش به پا کن» این کمپین در شب 27 مهرماه هم فعالیت های خود را از میدان تجریش تا میدان خراسان تهران ادامه داد و در میادین مختلف تهران به یاد مظلومیت مردم غزه شمع های زیادی را روشن .

- کمپین مردمی آتش به پا کن فعالیت های خود را از میدان تجریش تا میدان خراسان تهران ادامه داد و مردم در میادین مختلف تهران به یاد مظلومیت مردم غزه شمع های زیادی را روشن کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به گفته مسئولین اجرایی کمپین مردمی آتش به پا کن این کمپین در شب 27 مهرماه هم فعالیت های خود را از میدان تجریش تا میدان خراسان تهران ادامه داد و در میادین مختلف تهران به یاد مظلومیت مردم غزه شمع های زیادی را روشن کردند و با همراهی مردمی هم مواجه شدند.

  این برنامه در شب های آتی نیز ادامه دار خواهد بود و علاقمندان می توانند گزارشات این کمپین مردمی را در کانال بله این گروه به آدرس bale.

ai/gaza_storm در پیام رسان بله پیگیری کنند.

لازم به ذکر است که این گروه شامل جوانان دانشجو و فعالین فرهنگی شامل جمعی از مستندسازان جوان و هنرمندان است و به صورت مردمی به پیش می رود.

طبق گفته مسئولین اجرایی این کمپین برنامه های این گروه به مرور در کانال این کمپین اطلاع رسانی میشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمع روشن کردن ها در تهران ادامه دارد!+ تصاویر

شمع روشن کردن ها در تهران ادامه دارد!+ تصاویر