مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-10پزشكي

برنامه های هفته سلامت روان در استان مرکزی اعلام شد


معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی برنامه های هفته سلامت روان در استان اعلام شد.

-  امیرحجت نوروزی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک در آستانه فرا رسیدن هفته سلامت روان اظهار کرد: هفته سلامت روان از 18 تا 24 مهرماه با شعارسلامت روان، مسئولیت فردی و اجتماعی همه ماست، اجرا می شود.

  وی افزود: سلامت روان عاملی اساسی و جامع در سلامت و زندگی هر فردی است و بر اساس تعریف  سازمان بهداشت جهانی سلامتی به معنای تندرستی جسمانی، روانی و اجتماعی است و صرفاً به معنای عدم ابتلا به بیماری یا ناتوانی نیست.

معاون امورپیشگیری افزود: بر این اساس سلامت روان تنها به معنای نداشتن یکی از انواع اختلالات روانی نبوده و کیفیت ارتباطی با خود، دیگران و جهان اطراف را نیز شامل می شود.

   نوروزی بیان کرد: با توجه اهمیت پرداختن به موضوع سلامت روان و با تاکید بر شعار سازمان بهداشت جهانی دفتر مشاوره معاونت امور پیشگیری اداره کل بهزیستی استان مرکزی، اقدامات و برنامه های پیشگیرانه ارتقایی و مشاوره های روانشناختی، در قالب مشاوره های تلفنی رایگان با شماره تماس 1480، مشاوره حضوری دولتی و غیر دولتی،  آموزشهای پیش از ازدواج، مهارتهای ارتباطی زوجین، آموزش های خانواده، فرزندپروری، غربالگری اضطراب کودکان 5- 6 ساله  و سایر خدمات روانشناختی را ویژه افراد جامعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته سلامت روان در استان مرکزی اعلام شد

برنامه های هفته سلامت روان در استان مرکزی اعلام شد