مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-12بين الملل

محمدمهدی عبداللهی تازه ترین غزل خود را برای طوفان الاقصی سرود


محمدمهدی عبداللهی، شاعر غزلی با مطلع «با شهادت می توان تا بی کران پرواز کرد» به مناسبت عملیات گروه های مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی موسوم به «طوفان الاقصی» سرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، محمدمهدی عبداللهی شاعر به مناسبت عملیات گروه های مقاومت فلسطین به سرزمین های اشغالی موسوم به طوفان الاقصی که از روز شنبه آغاز شده است، غزلی  سرود.

طوفان الاقصی با شهادت می توان تا بی کران پرواز کرد عاشقی را در مسیر سرخ خون آغاز کرد مثل چمران مثل همّت مثل فخری زاد ها عاشقانه بر تمام اهل دنیا ناز کرد مرد میدان حاج قاسم بود، آری شک نکن او طریقُ القدس را در آسمان ممتاز کرد با سپاه قدس تا بیت المقدّس پیش رفت عشق را در قبله گاه مسلمین ابراز کرد ای برادر! بی امان طوفانُ الاقصی را ببین انتفاضه، راه های بسته را هم باز کرد باید اکنون از نوار غزّه تا حیفا فقط با نوای کربلای جبهه ها آواز کرد لشگر سجّیل در راه است طوفان را ببین وقت خونخواهی است، می باید غزل را ساز کرد می چشد صهیون به زودی انتقام سخت را آی! طهرانی مقدم راه آن را باز کرد منتظر باشید تا صدر خبرهاتان شود موشکی از بام تهران سویتان پرواز کرد  بشنوید آن روز هم آوای حاجی زاده را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدمهدی عبداللهی تازه ترین غزل خود را برای طوفان الاقصی سرود

محمدمهدی عبداللهی تازه ترین غزل خود را برای طوفان الاقصی سرود