مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-27سياسي

مردم آبادان تاریخ ساز هستند


آبادان از همه لحاظ حق عظیمی بر گردان ما دارد؛ آبادان برای رزمندگان اسوه مقاومت بود و مردم آبادان تاریخ ساز و در همه ارکان نظام و کشور صاحب نظر هستند و حضور دارند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: آبادان از همه لحاظ حق عظیمی بر گردان ما دارد؛ آبادان برای رزمندگان اسوه مقاومت بود و مردم آبادان تاریخ ساز و در همه ارکان نظام و کشور صاحب نظر هستند و حضور دارند.

علی اکبر حسینی محراب در یادواره بیش از چهار هزار شهید شهر آبادان در سالروز شکست حصر این شهر که امروز 5 مهرماه در آبادان با حضور معاون پارلمانی رییس جمهور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شکست حصرآبادان، اظهار کرد: شکست حصرآبادان سبب حرکت های بعدی جهادی رزمندگان در تمامی صحنه های جنگ با عراق شد.

ریشه پیروزی این بود که رزمندگان با تمام فراز و فرودهایی که با بنی صدر و تیم فکری مانند آن داشتند، توانستند عملیات تلفیقی بین ارتش و سپاه را به فرمان امام(ره) شکل دهند.

کار نشدنی را که عراق فکر می کرد محاصره منجر به سقوط کامل آبادان می شود و با وجود آنکه تمام مسیر جاده ماهشهر را نیز در بر گرفته بود و در اختیار خودقرار داده بود، این رزمندگان توانستند با توکل بر خدا، ایثارجان و برنامه ریزی آبادان را از حصر نجات دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم آبادان تاریخ ساز هستند

مردم آبادان تاریخ ساز هستند