مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 09:402023-10-20دانش

سرپرستان دانشگاه سلمان فارسی و مجتمع آموزش عالی گناباد منصوب شدند


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکامی جداگانه سرپرستان «دانشگاه سلمان فارسی کازرون» و «مجتمع آموزش عالی گناباد» را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از وزارت علوم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکامی جداگانه علیرضا فارسی نژاد را به عنوان سرپرست دانشگاه سلمان فارسی کازرون و یاسر اسماعیلیان را به عنوان سرپرست مجتمع آموزش عالی گناباد منصوب کرد.

محمدعلی زلفی گل در این حکم خطاب به سرپرستان منصوب شده آورده است: انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی آن دانشگاه، مجتمع آموزش عالی از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را برای تحقق سیاست ها و برنامه های اسناد بالادستی به کار گیرید.

علیرضا فارسی نژاد عضو هیأت علمی دانشکده الهیات و معارف اسلامی، گروه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه شیراز با مرتبه استادیار است.

از وی سه عنوان کتاب و ده ها مقاله علمی در حوزه فلسفه منتشر شده است.

یاسر اسماعیلیان (زاده گناباد _1361) دارای دکتری تخصصی مهندسی کشاورزی (گرایش زراعت) عضو هیأت علمی مجتمع آموزش عالی گناباد با مرتبه استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستان دانشگاه سلمان فارسی و مجتمع آموزش عالی گناباد منصوب شدند

سرپرستان دانشگاه سلمان فارسی و مجتمع آموزش عالی گناباد منصوب شدند