مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-14سياسي

180 دختر قمی به نیابت از شهید مدافع امنیت به زیارت مشهد رفتند


مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد از اعزام 180 نفر از دختران فاطمی به زیارت حرم امام رضا(ع) در قالب کاروان «حرم تا خورشید» خبرداد و گفت: این دختران به نیابت از مهدی زاهدلویی شهید مدافع امنیت استان قم و شهدای مظلوم غزه به مشهد اعزام شدند.

- حجت الاسلام حسنعلی خویینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: همزمان با روزهای زیبا و خاطره انگیزِ ورود بانوی آب و آیینه، حضرت فاطمه معصومه(س) به کویر قم و در ایام اولین سالگرد شهادت بسیجی مدافع امنیت، شهید مهدی زاهدلویی، اردوی زیارتی_ تفریحی حرم تا خورشید ،  توسط گروه تبلیعی - جهادی رشد، برگزار شد.

وی گفت: بیش از 180 نفر از دخترانِ نوجوان که عمدتاََ ساکن محلّات کم برخوردارِ شهر مقدس قم بودند، در قالب 30 گروه، به نیابت از بسیجی مدافع امنیت، شهید مهدی زاهدلویی و شهدای مظلوم غزّه، عازم سفر مشهدالرضا شدند.

خویینی گفت: در آیین بدرقه کاروان حرم تا خورشید ، خادمانِ بارگاه ملکوتیِ بانوی کرامت که با پرچم مطهّر حرم در ایستگاه راه آهن قم حاضر شده بودند، مسافران حرم حضرت رضا(ع) را از زیر قرآن کریم بدرقه کردند.

مدیر گروه تبلیغی جهادی رشد افزود: این اردو با مساعدت سپاه استان قم، شبکه استانی نور، آستان مقدّس حضرت معصومه(س)، دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و جامعه الزهرا(س) در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 دختر قمی به نیابت از شهید مدافع امنیت به زیارت مشهد رفتند

180 دختر قمی به نیابت از شهید مدافع امنیت به زیارت مشهد رفتند