مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 20:202023-09-23اجتماعي

بهره مندی1700 زنجانی از آموزش های طرح «بوت کمپ آموزشی» هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: بیش از یک هزار و 770 نفر در سطح استان از آموزش کمک های اولیه در قالب طرح «بوت کمپ» به مناسبت روز جهانی کمک های اولیه بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، با خبرنگاران اظهار کرد: بوت کمپ آموزشی تابستانه با موضوع آموزش کمک های اولیه با هدف تقویت و توسعه مهارت های عموم مردم در زمینه کمک های اولیه و بهره مندی هدفمند از اوقات فراغت این فصل در محل های پرتردد شهرهای زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ماهنشان، ایجرود و طارم توسط 48 مربی فرهیخته و امدادی برگزار شد.

   مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در این شهرها 20 ایستگاه آموزش کمک های اولیه در یک روز برپا شد و یک هزار و 778 نفر از هم استانی های علاقه مند در رده های سنی مختلف از این آموزش ها بهره مند شدند.

  وی با بیان اینکه از این تعداد 289 نفر وارد مرحله عملی آموزش های ارائه شده کمک های اولیه شدند، تصریح کرد:  افراد آموزش دیده می توانند در زمان ضروری برای نجات جان خود و دیگران اقدامات لازم و آموزش دیده را تا رسیدن عوامل اورژانس انجام داده تا منجر به نجات جان فرد شود.

  هاشمی تاکید کرد: در این بوت کمپ آموزشی افراد ضمن کسب مهارت های کمک های اولیه، تجربه یادگیری فشرده و شبکه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی1700 زنجانی از آموزش های طرح «بوت کمپ آموزشی» هلال احمر

بهره مندی1700 زنجانی از آموزش های طرح «بوت کمپ آموزشی» هلال احمر