مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 03:002023-10-15ورزشي

افضل: تیم های بالای جدول همیشه انگیزه بیشتری نسبت به سایرین دارند


همیشه تیم های اول تا سوم بالای جدول نسبت به تیم های دیگر انگیزه بیشتری دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی افضل بعد از پیروزی 2 بر یک تیم کراپ الوند مقابل سفیر گفتمان تهران در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی بود.

همیشه تیم هایی که در رده بالای جدول قرار دارند یک شخصیت کامل و مدعی پیدا می کنند و  همیشه تیم های رده های بالای جدول از نظر انگیزه از سایر تیم ها بیشتر و اعتماد به نفس بهتری دارند و تیم هایی که در رده های پایین جدول قرار دارند هنوز به شرایط ایده آل و اعتماد به نفس کامل نرسیده اند؛ کراپ نمونه بارز این موضوع است.

وی افزود: تیم کراپ خیلی بهتر از اینها می تواند باشد و بازیکنانم در تمرینات با انگیزه و خوب کار می کنند و تنها مشکلی که داریم کمی ترس بازیکنان از شکست است که در هفته های ابتدایی لیگ آن را  تجربه کردند.

  سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: از این پیروزی خیلی خوشحالم و به بازیکنانم بابت تلاش و زحمتی که در این بازی کشیدند تشکر می کنم.

تیم سفیر گفتمان یکی از تیم های خوب لیگ است و این تیم بسیار خوب نشان داد که می تواند فوتسال بازی کند اما در مقابل تیم ما باید خیلی بهتر از این باشد و امیدوارم بتوانیم همین روند را در ادامه لیگ داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افضل: تیم های بالای جدول همیشه انگیزه بیشتری نسبت به سایرین دارند

افضل: تیم های بالای جدول همیشه انگیزه بیشتری نسبت به سایرین دارند