مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-09اقتصادي

رسیدگی به پرونده متخلفین «حساب واحد خزانه» در دادسرا


مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با حضور در دیوان محاسبات با سید احمدرضا دستغیب رییس کل این نهاد نظارتی دیدار و گفت و گو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، محسن خجسته مهر مدیرعامل شرکت ملی نفت در این دیدار ضمن ارایه گزارش عملکرد از اقدامات مالی و فعالیت های این شرکت، از تلاش های گسترده این مجموعه به منظور تمرکز وجوه در این شرکت در قالب حساب واحد خزانه خبر داد.

وی همچنین با اشاره به افزایش سقف تولیدات نفتی در دوره جدید، این اقدام را موجب افزایش صادرات و در نتیجه رشد فروش و عایدی کشور از این ماده با ارزش دانست.

خجسته مهر همچنین با اعلام اینکه شرکت ملی نفت ایران آماده همکاری همه جانبه با دیوان محاسبات کشور است، اظهار داشت: کارشناسان این شرکت از هرگونه پیشنهاد و راهکار فنی و تخصصی از سوی دیوان محاسبات در راستای بهبود فرآیندهای مالی استقبال می کنند.

سید احمدرضا دستغیب رییس کل دیوان محاسبات کشور نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم مراعات شفافیت در تمامی دستگاه ها، نهادها و شرکت های دولتی و شبه دولتی کشور، یکی از ماموریت های اصلی دیوان محاسبات را رصد و پایش دائمی در جهت تحقق انضباط مالی دانست و تاکید کرد که شرکت ملی نفت نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به پرونده متخلفین «حساب واحد خزانه» در دادسرا

رسیدگی به پرونده متخلفین «حساب واحد خزانه» در دادسرا