مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-14فرهنگي

پولی برای مستندهای میراث فرهنگی نیست


همزمان با نمایش فیلم مستند «روش های نوین مرمت در تخت جمشید»، از نبود اعتبارات و حمایت ها برای تهیه مستندهای میراث فرهنگی انتقاد و گفته شد: سال ها افرادی بوده اند که روی نقش ها خط انداخته اند و یا تپه ها را برای کشف گنج شخم زده اند.

- همزمان با نمایش فیلم مستند روش های نوین مرمت در تخت جمشید ، از نبود اعتبارات و حمایت ها برای تهیه مستندهای میراث فرهنگی انتقاد و گفته شد: سال ها افرادی بوده اند که روی نقش ها خط انداخته اند و یا تپه ها را برای کشف گنج شخم زده اند.

با این روند حمایت از مستندهای میراث فرهنگی چگونه اطلاعات مردم را بالا خواهیم برد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پنجمین نشست دوشنبه های ایکوم (کمیته ملی موزه ها در ایران) به نمایش فیلم مستندی با عنوان روش های نوین مرمت در تخت جمشید اختصاص داشت.

این مستند درباره شیوه های نوین حفاظت و مرمت آثار باستانی با همکاری ایران و ایتالیا در مجموعه جهانی پارسه پاسارگاد بود.

در این نشست هرمز امامی ـ فیلمساز ـ و حمید فدایی ـ مدیر پیشین پایگاه میراث جهانی تخت جمشید ـ به عنوان سخنران حضور داشتند.

هرمز امامی، تهیه کننده و کارگردان ـ با ارائه توضیحاتی درباره نحوه تصویربرداری مستند روش های نوین مرمت در تخت جمشید ، در پاسخ به این سوال که به عنوان فیلمساز برای آگاهی بخشی مردم که حفاظتگران اصلی میراث فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولی برای مستندهای میراث فرهنگی نیست

پولی برای مستندهای میراث فرهنگی نیست