مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 17:002023-10-21اقتصادي

آزاد شدن صید میگوی سفید در صیدگاه های خوزستان از اول آبان


سرپرست معاونت صید شیلات خوزستان گفت: براساس مصوبه کمیته مدیریت صید و نتایج حاصل از گشت های تحقیقاتی، صید میگوی سفید در صیدگاه های استان از اول آبان ماه تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام می شود.

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت صید شیلات خوزستان گفت: براساس مصوبه کمیته مدیریت صید و نتایج حاصل از گشت های تحقیقاتی، صید میگوی سفید در صیدگاه های استان از اول آبان ماه تا اطلاع ثانوی آزاد اعلام می شود.

فلامرز مزارعی امروز ( 29 مهرماه) با اشاره به رعایت برخی الزامات در خصوص صدور مجوز صید میگو اظهار کرد: مجوز صید در صیدگاه بوسیف و لیفه، خورموسی برای لنج ها و قایق ها و در خورهای واسطه و درویش فقط برای قایق ها صادر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه مدت زمان مجوز صید در هر سفر دریایی برای کلیه لنج ها (اعم از ماهی و میگو) 10 روز و قایق 7 روز خواهد بود، عنوان کرد: شناورهای صیادی ملزم به دارا بودن براین تانک، سایبان، گواهی سمپاشی و گواهی بهداشت فردی تمام خدمه شناور هستند.

مزارعی با بیان اینکه مسئولان کنترل کیفی ناظر بر حسن اجرای مقررات هستند، ادامه داد: خودروهای حمل و نقل آّبزیان باید مجهز به اطاقک عایق دار استاندارد باشند.

تخلیه، حمل و نقل صید تابع مقررات تحویل گیری و حمل و نقل آبزیان بوده و همچنین مالکین خودروهای حمل و نقل آبزیان ملزم به دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزاد شدن صید میگوی سفید در صیدگاه های خوزستان از اول آبان

آزاد شدن صید میگوی سفید در صیدگاه های خوزستان از اول آبان