مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 18:502023-09-27سياسي

حرکت جوانان به سمت تمدن سازی هدف بیانیه گام دوم انقلاب است


معاون سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: امروز نقش آفرینی جوانان در مسیر ظهور و تمدن سازی اسلانی، تقویت ارزش های اسلامی در برابر هجمه های دشمنان است که دشمنان در صدد تضعیف آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر حجت الاسلام مصطفی مهدوی عصر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان در محوطه ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان، با گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: 72 درصد از شهدا و اکثر فرماندهان در دوران دفاع مقدس نیروهای جوان بودند و این بیان گر این مطلب است که دفاع مقدس را جوانان خلق کردند.

وی به بیانیه گام دوم اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری با توجه به هدفی که در این بیانیه تعیین کردند ، آن را خطاب به جوانان نوشتند و 41 بار کلمه جوان در این بیانیه تکرار شده که این یعنی مخاطب خاص معظم الله جوانان بودند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: هدف و خطاب قرار دادن جوانان از سوی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم برای تجلی خورشید عظمای ولایت و تمدن سازی اسلامی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری، 2مقدمه خودسازی و جامعه پردازی را لازمه تمدن سازی و ایجاد بستر برای ظهور حضرت حجت(عج) عنوان کردند که این در جوانان دوران دفاع مقدس و شهدا که همانا توجه و حرکت در مسیر امر ولی زمان بود، به خوبی نمود پیداکرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت جوانان به سمت تمدن سازی هدف بیانیه گام دوم انقلاب است

حرکت جوانان به سمت تمدن سازی هدف بیانیه گام دوم انقلاب است