مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 17:552023-10-21سياسي

توسعه فیبر نوری خدمات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و پزشکی را به دنبال دارد


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پیاده سازی نسل پنجم شبکه سیار با تکنولوژی جدید از مزیت های شبکه فیبر نوری است، گفت: توسعه و گسترش شبکه فیبر نوری خدمات مهم اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در آیین بهره برداری مرحله اول نهضت جهادی توسعه فیبرنوری، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و با همت مدیران انقلابی و جهادی امروز اتفاق خوبی برای مردم استان رقم خورد که در همه نقاط استان در حال توسعه است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اگر تکنولوژی به دست نااهلان بیفتد، خدامحور نباشد و در مسیر معنویت و خدمت به مردم حرکت نکند، جنایات بزرگی مثل جنایت رژیم صهیونیستی در فلسطین خلق می شود.

حیدری با بیان اینکه پیاده سازی نسل پنجم شبکه سیار با تکنولوژی جدید از مزیت های شبکه فیبر نوری است، گفت: توسعه و گسترش شبکه فیبر نوری خدمات مهم اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، امنیت و حمل و نقل را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه گسترش به موقع فیبرنوری می تواند شبکه ها را پایدار کند، تصریح کرد: در موقع بحران و غیربحران ارتباطات حرف اول را می زند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کاهش میلیونی تردد و ترافیک، کاهش تصادفات، کمک به مبلمان شهری با برچیده شدن کابل های مسی، کاهش هزینه های چندباره از اثرات بلند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه فیبر نوری خدمات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و پزشکی را به دنبال دارد

توسعه فیبر نوری خدمات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و پزشکی را به دنبال دارد