مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:352023-09-28سياسي

برگزاری رویداد فرهنگی فتح قله ها در شیراز


معاون فرهنگی سپاه بقیه الله (عج) شیرازگفت: رویداد فرهنگی «فتح قله ها» از 31 شهریور ماه در هفت بخش به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سروان حمید مرزبان با بیان اینکه تهدیدِ جنگ تحمیلی را به فرصتی طلایی برای توانمندسازی میهن تبدیل کردیم، گفت: از دشمن انتظاری غیر از دشمنی نیست و جبهه حق و باطل همیشه وجود دارد اما تا زمانی که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب باشیم پیروزی و نصرت برای ما است.

وی ادامه داد: باید برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس، ابتکارات و ابداعات مناسبت تر را به کار ببریم و نیاز است که در شرایط فعلی، با زبان روز از انقلاب اسلامی و از آرمان های شهیدان دفاع کنیم و اگر دچار بی دقتی شویم، حاصل کار ما جز خسران چیز دیگری نخواهد بود.

مرزبان به برگزاری رویداد فرهنگی هنری فتح قله ها اشاره کرد و گفت : این رویداد در هفت بخش شامل: آبروی محله، نهضت وصیتنامه خوانی، جلوه شکوه، تماشخانه، بهشت گردی، هم عهدی سبز، آوای عاشقی به مناسبت هفته دفاع مقدس در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز اولین عرصه این رویداد را برگزاری مراسمات آبروی محله در قالب برگزاری یادواره های شهدای محله ور و برگزاری روضه های خانگی در منازل شهدای محل، عنوان کرد و افزود: کلیه اقشار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد فرهنگی فتح قله ها در شیراز

برگزاری رویداد فرهنگی فتح قله ها در شیراز