مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 20:052023-10-09سياسي

9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال حمایتی در خراسان جنوبی پرداخت می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: در سال جاری 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال حمایتی توسط سه دستگاه متولی در استان پرداخت می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: در سال جاری 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال حمایتی توسط سه دستگاه متولی در استان پرداخت می شود.

جواد اشرفی، امروز، دوشنبه 17 مهر در گروه کاری اشتغال حمایتی خراسان جنوبی اظهار کرد: این تسهیلات توسط سه دستگاه حمایتی استان از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران با تعهد اشتغالزایی 9 هزار نفر در حال پرداخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه از مجموع 9 هزار میلیارد تسهیلات حمایتی استان، هفت هزار میلیارد ریال توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) به جامعه هدف پرداخت خواهد شد، بیان کرد: تلاش ما با پرداخت تسهیلات حمایتی توانمندسازی جامعه هدف است و در همین راستا در آبان ماه جاری جشن خودکفایی و توانمندسازی 2 هزار و 100 خانوار کمیته امداد امام خمینی(ره)، را در استان خواهیم داشت.

معاون استاندار به همراهی بانک های استان در پرداخت تسهیلات حمایتی اشاره کرد و گفت: سال گذشته بانک های استان رتبه پنجم کشور را در پرداخت تسهیلات حمایتی کسب کردند و امیدواریم در سال جاری هم این همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال حمایتی در خراسان جنوبی پرداخت می شود

9 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال حمایتی در خراسان جنوبی پرداخت می شود