مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-27اجتماعي

از آقامون جنتلمنه تا دافی ؛ همه آهنگ هایی که باعث اخراج مدیر یا معلم شد


سال 1398 بود که از مدارس مختلف ویدیوهایی منتشر شد که دانش آموزان مشغول خواندن یک موسیقی از خواننده ای لس آنجلسی بودند، تکرار همخوانی قطعه « آقامون جنتلمنه » سبب شد، - حالا و بعد از پخش این آهنگ در یک مدرسه دخترانه، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به خبرگزاری تسنیم گفت: به دنبال اجرای برنامه غیرمتعارف در یکی از مدارس کرمان مدیر مدرسه متخلف لغو ابلاغ و به هیئت تخلفات اداری معرفی شد.

  رضا رضایی اظهار داشت: به دنبال اجرای برنامه سخیف و غیر قابل قبول در یکی از مدارس شهر کرمان مدیر مدرسه لغو ابلاغ و به هیئت تخلفات اداری معرفی شد.

  او با بیان اینکه سایر اقدامات قانونی در ارتباط با این مدرسه نیز انجام خواهد شد، گفت: متاسفانه در آغاز سال تحصیلی جدید یکی از مدارس شهر کرمان مراسم جشن بازگشایی مدرسه را به شکل غیر متعارف اجرا کرده که بعد از مشخص شدن صحت موضوع دستور به لغو ابلاغ مدیر مدرسه و معرفی آن به هیئت تخلفات اداری داده شد.

گنگستر شهر آمل اما این اولین بار نیست که پخش آهنگی در مدرسه تا این حد سروصدا بپا می کند.

بهمن ماه سال گذشته بود که ویدیویی از همخوانی دانش آموزان درحضور معلم در فضای مجازی منتشر شد، ویدیویی که دانش آموزان در آن مشغول به خواندن موسیقی ای بودند که آن روزها اصطلاحاً وایرال یا دست به دست شده بود، با این وجود فریاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آقامون جنتلمنه تا دافی ؛ همه آهنگ هایی که باعث اخراج مدیر یا معلم شد

از آقامون جنتلمنه تا دافی ؛ همه آهنگ هایی که باعث اخراج مدیر یا معلم شد