مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:322023-10-17سياسي

تجمع دانشگاهیان صنعتی اصفهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی


جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان و مجتمع مدارس دانشگاه صنعتی اصفهان همگام با دیگر آزادگان جهان، در واکنش به جنایات رژیم خونخوار صهیونیستی در تجمعی این اقدامات را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان با حرکت از صحن مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و طی مسیری تا قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه و با در دست داشتن پرچم فلسطین و سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را فریاد زدند.

قرائت بیانیه ای به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی توسط دکتر محمد تمنایی، عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی حمل و نقل دانشگاه و امضای آن توسط دانشگاهیان بخش پایانی این مراسم بود که امروز سه شنبه 25 مهرماه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برگزار شد.

  متن بیانیه دانشگاهیان دانشگاه صنعتی اصفهان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَ یُخْزِهِمْ وَ یَنصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَ یَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُّؤْمِنِینَ؛ با آنان بجنگید تا خدا آنان را به دست شما عذاب کند و رسوایشان نماید و شما را بر آنان پیروزی دهد و سینه های [پر سوز و غم] مردم مؤمن را شفا بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع دانشگاهیان صنعتی اصفهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی

تجمع دانشگاهیان صنعتی اصفهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی