مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-07سياسي

امکانات بیشتری در اختیار پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی قرار گیرد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ایجاد ظرفیت های جدید در حوزه های مختلف باعث می شود در صورت اعمال تحریم های جدید، آسیبی به کشور وارد نشود.

- ایسنا/البرز دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ایجاد ظرفیت های جدید در حوزه های مختلف باعث می شود در صورت اعمال تحریم های جدید، آسیبی به کشور وارد نشود.

حجت الاسلام عبدالحسین خسرو پناه روز شنبه 15 مهرماه در بازدید از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی کشور در کرج اظهار کرد: پیشرفت های قابل توجهی در حوزه بیوتکنولوژی کشور صورت گرفته و این بازدیدها باعث می شود ظرفیت ها و امکانات چنین مجموعه هایی بیشتر شناسایی شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سیاست گذاری دانش بنیان ها به عنوان یکی از ماموریت های شورای عالی انقلاب فرهنگی تعریف شده، با تمام توان برای حل مشکلات این مجموعه تلاش می کنیم.

وی افزود: این پژوهشگاه هم در حوزه دانش بنیان و هم فناوری ظرفیت زیادی در حوزه استخراج دی ان ای از گیاهان دارد و اگر امکانات بیشتری در اختیار این مجموعه قرار بگیرد شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

این مسئول تاکید کرد: ایجاد ظرفیت های جدید در حوزه های مختلف باعث می شود در صورت اعمال تحریم های جدید، آسیبی به کشور وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات بیشتری در اختیار پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی قرار گیرد

امکانات بیشتری در اختیار پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی قرار گیرد