مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 22:302023-10-22سياسي

هدف دشمن ورود ایران به جنگ است


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قدرت های جهانی با داشتن بزرگترین جنگ افزارهای نظامی در مقابل افغانستان، یمن، فلسطین، سوریه و عراق ناکام ماندند، - ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه قدرت های جهانی با داشتن بزرگترین جنگ افزارهای نظامی در مقابل افغانستان، یمن، فلسطین، سوریه و عراق ناکام ماندند، گفت: ورود مستقیم جمهوری اسلامی به معادلات جنگ، هدف دشمن است.

آیت الله فلاحتی امروز، 30 مهر در دیدار با ائمه جمعه استان گیلان به منظور حمایت همه جانبه ائمه جمعه از مردم مظلوم فلسطین و غزه با اشاره به جمله ای از امیرالمومنین علی(ع) درباره اقدام به موقع و استفاده از فرصت های زندگی اظهار کرد: با توجه به بیانات امیرالمومنین علی(ع)، خداوند وقتی ببیند، بنده اش در رفتار و گفتار صادق است، دشمنانش را سرنگون و نصرت خود را متوجه مؤمنان خواهد کرد.

انسان با نابودی دشمنانش احساس نشاط و سرور می یابد و آن زمان است که فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا و إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا تحقق می یابد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان در حال زدودن سیاهی از چهره آمریکا بودند اما جنایات و حوادث اخیر همه چیز را آشکارتر کرد و اکنون بهترین فرصت برای شناساندن آمریکا به جوانان است، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند مستندات نشان می دهد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف دشمن ورود ایران به جنگ است

هدف دشمن ورود ایران به جنگ است