مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-22اجتماعي

کمبود شدید محیط بان در آذربایجان شرقی


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از سرشماری متفاوت حیات وحش امسال با تجهیزات هوشمند و پهپادی درمناطق تحت مدیریت استان خبر داد و گفت: متاسفانه به شدت با کمبود محیط بان در آذربایجان شرقی مواجه هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از سرشماری متفاوت حیات وحش امسال با تجهیزات هوشمند و پهپادی درمناطق تحت مدیریت استان خبر داد و گفت: متاسفانه به شدت با کمبود محیط بان در آذربایجان شرقی مواجه هستیم.

شهنام اشتری در نشست تخصصی با معاونان، روسای ستادی و کارشناسان محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، اظهار کرد: برنامه سرشماری و آنالیز حیات وحش مناطق تحت مدیریت استان با بررسی جمعیت گونه های علف خوار شاخص منطقه شامل کل و بز، قوچ و میش و آهو انجام می گیرد.

وی افزود: سرشماری در زیستگاه هایی مانند پارک ملی و منطقه حفاظت شده ارسباران، پارک ملی کنتال، مناطق حفاظت شده سهند، کاغذ کنان، پناهگاه حیات وحش کیامکی و مناطق شکار ممنوع سهند، چاراویماق و سایر مناطق مورد پایش و بررسی سالانه از اواخر آبان ماه تا آخر آذر ماه توسط کارشناسان و یگان حفاظت محیط زیست استان برگزار می شود.

وی ادامه داد: امسال با توجه به تجهیز مناطق تحت مدیریت به سیستم پایش هوشمند، در نظر داریم که متفاوت از سال های قبل با برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شدید محیط بان در آذربایجان شرقی

کمبود شدید محیط بان در آذربایجان شرقی