مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:202023-10-10اجتماعي

آمادگی دستگاه های دالاهو برای مقابله با پیامدهای جوی


آمادگی تمامی دستگاه ها به ویژه دستگاه های عضو ستاد بحران در تمام طول شبانه روز در فصول سرد و زمان بارش نزولات آسمانی باید مورد توجه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود محنتی فرماندار دالاهو امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به شروع موج جدید بارندگی ها در روزهای آتی در کشور اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان باید همچون گذشته با آمادگی کامل در شهرستان حضور داشته باشند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی مشکلی در امدادرسانی به مناطق آسیب دیده نداشته باشیم.

وی بیان کرد: آمادگی تمامی دستگاه ها بویژه دستگاه های عضو ستاد بحران در تمام طول شبانه روز در فصول سرد و زمان بارش نزولات آسمانی باید مورد توجه بوده و اقدامات لازم در این خصوص باید با جدیت انجام پذیرد.

فرماندار دالاهو عنوان کرد: بخشداران شهرستان دالاهو به عنوان مسوولان ستاد مدیریت بحران در روستاها باید با همکاری دهیاران نسبت به اطلاع رسانی به مردم در خصوص حوادث احتمالی از بحران اقدام کنند.

وی با اشاره به بیماری آنفلونزا، گفت: شیوع آنفلوآنزای انسانی و فوق حاد پرندگان از نظر بهداشتی و سلامت خطری جدی است که باید با برنامه ریزی صحیح در جهت مقابله با آن گام برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دستگاه های دالاهو برای مقابله با پیامدهای جوی

آمادگی دستگاه های دالاهو برای مقابله با پیامدهای جوی