مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:002023-09-27اقتصادي

آغاز برداشت خرما از سطح 3300 هکتار از نخیلات کارون


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون از آغاز برداشت خرما از سطح 3 هزار و 300 هکتار از نخیلات این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم امسال بیش از 27 هزار تن محصول خرما از نخیلات شهرستان برداشت شود.

- ایسنا/خوزستان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون از آغاز برداشت خرما از سطح 3 هزار و 300 هکتار از نخیلات این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می کنیم امسال بیش از 27 هزار تن محصول خرما از نخیلات شهرستان برداشت شود.

جبار حمادی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آغاز برداشت خرما در شهرستان کارون اظهار کرد: این شهرستان دارای 3 هزار و 300 هکتار نخیلات است که عملیات برداشت از این اراضی آغاز شده و در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می کنیم میانگین عملکرد تولید خرما در نخیلات شهرستان کارون 9 تن در هکتار باشد، افزود: پیش بینی می کنیم امسال بیش از 27 هزار تن محصول خرما از نخیلات شهرستان برداشت شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کارون در خصوص ارقام قابل برداشت در این شهرستان گفت: حدود 70 درصد از نخیلات کارون رقم استعمران و 30 درصد دیگر به ترتیب به انواع ارقام برحی، بریم، زاهدی و دیری و.

اختصاص دارد.

حمادی ادامه داد: برداشت خرما از نخیلات شهرستان تا اواخر مهرماه ادامه دارد و اکنون دو مرکز خرید رسمی و چهار مرکز خرید غیر رسمی در سطح شهرستان در حال خرید خر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت خرما از سطح 3300 هکتار از نخیلات کارون

آغاز برداشت خرما از سطح 3300 هکتار از نخیلات کارون