مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 11:502023-09-27بين الملل

شهید و زخمی شدن بیش از 2 هزار یمنی از آغاز آتش بس تاکنون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی وزارت بهداشت دولت نجات ملی وابسته به انصارالله یمن در گفتگو با المیادین تاکید کرد که در جریان حملات ائتلاف متجاوز سعودی علیه مناطق مرزی استان صعده از زمان آغاز آتش بس در آوریل 2022 تا 8 سپتامبر جاری دست کم .

- سخنگوی وزارت بهداشت یمن از شهید و زخمی شدن بیش از 2 هزار غیرنظامی یمنی در جریان حملات ائتلاف سعودی از زمان اعلام آتش بس در سال گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سخنگوی وزارت بهداشت دولت نجات ملی وابسته به انصارالله یمن در گفتگو با المیادین تاکید کرد که در جریان حملات ائتلاف متجاوز سعودی علیه مناطق مرزی استان صعده از زمان آغاز آتش بس در آوریل 2022 تا 8 سپتامبر جاری دست کم 2 هزار و 328 شهروند یمنی شهید و یا زخمی شده اند.

وی در ادامه افزود: در جریان حملات ائتلاف سعودی علیه مناطق مرزی استان صعده دست کم 307 یمنی شهید شده و 2 هزار و 21 شهروند دیگر زخمی شده اند.

روز گذشته نیز محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: نقض آتش بس توسط ائتلاف متجاوز هنوز متوقف نشده است و در یک ماه گذشته 12 یمنی شهید شده اند.

سخنگوی انصارالله یمن اضافه کرد: ادامه نقض آتش بس از سوی ائتلاف متجاوز مایه تأسف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید و زخمی شدن بیش از 2 هزار یمنی از آغاز آتش بس تاکنون

شهید و زخمی شدن بیش از 2 هزار یمنی از آغاز آتش بس تاکنون