مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-21سياسي

رصدخانه شهری مشهد؛ فضایی برای تحلیل آمارها و اتخاذ تصمیمات بهینه


عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه رصدخانه شهری فضایی برای گفت وگو در خصوص آمار و تحلیل هاست، گفت: این رصدخانه مکانی است که آمار و تحلیل ها به مدیران برسد و مدیران بر اساس آن تصمیمات بهینه و کارآمدی را اتخاذ کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه رصدخانه شهری فضایی برای گفت وگو در خصوص آمار و تحلیل هاست، گفت: این رصدخانه مکانی است که آمار و تحلیل ها به مدیران برسد و مدیران بر اساس آن تصمیمات بهینه و کارآمدی را اتخاذ کنند.

فاطمه سلیمی، امروز 29 مهر، در افتتاحیه رصدخانه شهری مشهد که در محل کارخانه نوآوری برگزار شد، ضمن گرامیداشت رشادت ها و آرزوی موفقیت برای جبهه مقاومت، عنوان کرد: شهر مثل انسان زنده و پویا است.

مغز متفکر این سیستم حوزه برنامه ریزی است.

شهرداری به عنوان یک ابرسازمان می تواند در مدیریت شهری اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه آمار و داده ها یک اصل مهم است، ادامه داد: اگر آمار و داده ها متناسب نباشد و تحلیل ها به مدیران شهری نرسد قطعا تصمیمات صحیحی گرفته نخواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد با تاکید بر اینکه یکی از مشکلاتی که در مدیریت شهری وجود دارد این است که همه به حوزه بودجه نسبت به حوزه های آمار و برنامه ریزی اهمیت بیشتری می دهند، خاطرنشان کرد: این حلقه و این چرخش کامل نیست و باید ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصدخانه شهری مشهد؛ فضایی برای تحلیل آمارها و اتخاذ تصمیمات بهینه

رصدخانه شهری مشهد؛ فضایی برای تحلیل آمارها و اتخاذ تصمیمات بهینه