بازارافزایی در مسیر اوج بیمه رازیشرکت بیمه رازی در مسیر اوج خود توجه ویژه ای به مشتریان سازمان های بزرگ طرف قرارداد خود دارد و بازارافزایی را در کنار حفظ بازارهای گذشته در دستور کار قرار داده است. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، شرکت بیمه رازی به عنوان اولین شرکت بخش خصوصی در ماه های اخیر در کنار توجه به مشتریان خرد، نگاه ویژه ای به مشتریان بزرگ و مشتریان این سازمان ها داشته و در این مسیر اقدامات قابل توجهی همچون راه اندازی مجتمع تخصصی آراز صورت گرفته است. شاید در نگاه اول اکثر شرکت های بیمه ای به این دو موضوع مبنی بر مشتریان خرد و مشتریان بزرگ توجه داشته باشند، اما در مسیر حرکتی شرکت بیمه رازی که مسیر رازی در اوج نامیده می شود، بیمه رازی به مشتریان سازمان های بزرگ همچون بانک صنعت و معدن، راه آهن جمهوری اسلامی ایران، پست بانک و … توجه دارد زیرا این مورد بازار جدیدی در صنعت بیمه محسوب می شود و بیمه رازی به دنبال بازارافزایی و توسعه بازار است. به عبارت دیگر بیمه رازی در عین حفظ بازارهای گذشته و فعلی که به اقیانوس قرمز تبدیل شده اند، به بازارهای جدید یا اقیانوس آبی ورود کند که با توجه به عملکرد مجتمع تخصصی آراز می توان مدعی شد بیمه رازی در این زمینه تا حدودی موفق بوده است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |