مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 22:212023-09-27سياسي

دریادار ایرانی: تلاش دشمن برای ایجاد آشوب حاکی از قدرت بازدارندگی ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرانزلی، امیر دریادار شهرام ایرانی عصر امروز در مراسم یادواره 3265 شهید استان گیلان و چهل و دومین سالروز شهادت شهید امیر سرلشکر سید موسی نامجو در مصلی بندرانزلی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در 44 سال گذشته مسیر پرتلاطمی را طی کرده است، اظهار کرد: هر گامی که بر زمین می گذاریم باید ببینیم گامیست که نظر شهدا بوده یا خیر، زیرا ما مدیون خون شهدا هستیم.

  وی با اشاره به نقش موثر شهدا در خنثی سازی توطئه های دشمن و میسر شدن اهداف انقلاب اسلامی گفت: در سختی ها هرجا یاد شهدا را کردیم آن ها را در کنار خودمان حس کرده و به درستی به کمک کشور آمده است.

  فرمانده نیروی دریایی ارتش خون پاک شهدا را تضمین کنند استحکام انقلاب اسلامی دانست و افزود:  شهدا تبدیل به انرژی مثبت شدند و کشور را در عرصه های مختلف هدایت می کنند.

  دریادار ایرانی با اشاره بر هجوم و توطئه های بی وقفه دشمن علیه جمهوری اسلامی بیان کرد: ملت ایران در نظام مقدس ایران اسلامی در سایه تربیت دینی و فرهنگ ایرانی اسلامی توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند.

  وی حفظ قله موفقیت در جمهوری اسلامی را سخت تر از رسیدن به قله دانست و تصریح کرد: انقلاب در طول 44 سال گذشته انواع مشکلات، سختی و توطئه ها را پشت سر گذاشته و اکنون طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در حال رسیدن به قله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار ایرانی: تلاش دشمن برای ایجاد آشوب حاکی از قدرت بازدارندگی ایران است

دریادار ایرانی: تلاش دشمن برای ایجاد آشوب حاکی از قدرت بازدارندگی ایران است