مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 18:352023-09-25سياسي

11 مهرماه، آغاز جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر در لرستان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر به میزبانی استان 11 مهرماه جاری برگزاری می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر به میزبانی استان 11 مهرماه جاری برگزاری می شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر هبت اله هاشمی، سوم مهر ماه در جلسه هماهنگی جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر که با حضور معاونت عمرانی استانداری استان و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: همدلی، همکاری و هماهنگی در هر عرصه ای رمز موفقیت است.

وی به برگزاری جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر اشاره کرد و افزود: این جشنواره برای اولین بار در ایران و برای اولین بار نیز به میزبانی لرستان برگزار می شود.

هاشمی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی نوای مهر با محوریت به نمایش گذاشتن تمام موسیقی های دنیا در عرصه مقاومت همچون(موسیقی محلی دایه دایه وقت جنگه)، خاطرنشان کرد: 114 اثر از کل کشورهای دنیا و داخل کشور به دبیرخانه ارسال شده و داوری شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: گام اول در برگزاری این جشنواره بین المللی معرفی استان بوده و در این راستا بخشی از برنامه ها در مکان های گردشگری همچون قلعه فلک الافلاک پل شکسته و منار آجری برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 مهرماه، آغاز جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر در لرستان

11 مهرماه، آغاز جشنواره بین المللی موسیقی نوای مهر در لرستان