مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:062023-10-17سياسي

تبلیغات وسیع دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد گفت: دشمن در فضای مجازی با انجام تبلیغات وسیع به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در جلسه ستاد برگزاری یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: مناسبت های ملی و مذهبی که در سطح  کشور برگزار می شود، انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه های دشمنان قدرتمند می کند و به واسطه همین حضور باشکوه مردم نقشه ها و توطئه های شوم دشمنان نقش بر آب می شود.

  نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد افزود: اگر این مناسبت ها کم رنگ شود دشمن از این موضوع بهره برداری کرده  و انقلاب را تضعیف خواهد کرد، لذا مردم و مسئولین باید هر چه می توانند به میدان بیایند.

وی بیان کرد: دشمن در فضای مجازی و حقیقی تبلیغات وسیعی انجام می دهد تا مردم را از حضور در مناسبت ها منصرف و بی غیرتی نسبت به استقلال ملی را ترویج دهد.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه اگر تبلیغات دشمن تاثیر گذار شود آسیب می بینیم، گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب خاص است، نزدیک به چهل و چهار سال مقاومت در ابعاد مختلف صورت گرفته و روز به روز بر نفوذ انقلاب اسلامی در سراسر عالم افزوده شده که از برکات قرآن و اسلام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات وسیع دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی

تبلیغات وسیع دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در مناسبت های ملی و مذهبی