مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 15:302023-09-29پزشكي

ارائه خدمات درمانی رایگان به 110 نفر از مددجویان منطقه مهتابی در ایلام


مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی ایلام گفت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به 110 نفر از مددجویان روستای مهتابی در ایلام انجام شد.

- سرهنگ علی مریدی مسؤل سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام، بعد از ظهر جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به مردم منطقه محروم مهتابی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تیم سلامت با حضور پزشک، پرستار، ماما، دارویار، مراقبین سلامت و بهورزان به این منطقه اعزام شدند.

وی افزود: در این طرح، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان شامل ویزیت، دارو و ماسک رایگان به مددجویان به تعداد 110 نفر در این روستا با هدف کمک رسانی به مددجویانی که توانایی پرداخت هزینه درمان و دارو را ندارند انجام شد.

مسؤل سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ادامه داد: در این برنامه، در کنار ویزیت رایگان و اهدا دارو، انجام مراقبت های مامایی، اندازه گیری فشار خون، اندازه گیری قندخون a1c، توزیع پمفلت های آموزشی و همچنین خدمات پرستاری مانند تزریقات و غیره به مردم این منطقه ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان ایلام به طور مستمر در طول ایام سال به مردمان مناطق کم برخوردار و صعب العبور استان خدمات رایگان پزشکی می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی رایگان به 110 نفر از مددجویان منطقه مهتابی در ایلام

ارائه خدمات درمانی رایگان به 110 نفر از مددجویان منطقه مهتابی در ایلام