مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:252023-09-25سياسي

سروش محلاتی؛ رفع محدودیت ثبت دروس


مدرس حوزه علمیه که از سلب امکان تدریس دروس رسمی خبر داده بود اطلاع یافته مشکل حل شده و همین را اطلاع رسانی کرده است -   حجت الاسلام محمد سروش محلاتی از رفع مشکل محدودیت در ثبت دروس خود خبر داد.

    به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران و چنانچه پیشتر نیز اعلام شده بود او روز اول مهر و در آغاز سال تحصیلی اعلام کرد امکان ثبت درس رسمی با تدریس او از علاقه مندان سلب شده به این معنی که  چنانچه در درس او شرکت کنند نمی توانند به استناد این حضور در امتحانات شرکت کنند و این دروس در اموری چون تأیید مدرک تحصیلی یا تمدید معافیت لحاظ نخواهد شد.

  سروش محلاتی در همان سخنان اعلام کرده بود این به معنی آن است که بعد از 30 سال می تواند در مدرسه یا مسجد یا حسینیه تدریس کند ولی در مکان رسمی حوزوی مورد تأیید نیست.

  وی اقزوده بود: چون هیچ مرجع رسمی برای رسیدگی به این گونه اعتراضات وجود ندارد و با اظهار عجز و التماس باید تقاضا کردیاد کردند که ناظر به دو معنی بود:   یکی اشاره به روندی که در دانشگاه ها موجب انتقاد شده و به بهانه های اداری یا حق التدریس و پیمانی بودن، استادانی که نظرات مستقل خود را در داخل یا بیرون ابراز می کنند حذف یا جا برای نیروهای هم سو به لحاظ سیاسی و بعضا نامتناسب با سطح علمی مورد نظر جذب شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروش محلاتی؛ رفع محدودیت ثبت دروس

سروش محلاتی؛ رفع محدودیت ثبت دروس