مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:552023-09-26سياسي

امروز شرایط همکاری دست اندرکاران برای خلق فصل تازه در تاریخ پیشرفت علمی کشور مهیاست


رییس فرهنگستان علوم در پیامی سال تحصیلی جدید را به همه دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و استادان دانشگاه تبریک گفت و تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان شرایط برای همکاری و تعامل همه دست اندرکاران در خلق فصلی تازه در تاریخ پیشرفت علمی کشور مهیاست.

- رییس فرهنگستان علوم در پیامی سال تحصیلی جدید را به همه دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و استادان دانشگاه تبریک گفت و تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان شرایط برای همکاری و تعامل همه دست اندرکاران در خلق فصلی تازه در تاریخ پیشرفت علمی کشور مهیاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فرهنگستان علوم، متن پیام دکتر محمدرضا مخبردزفولی، رییس فرهنگستان علوم به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم سال تحصیلی جدید را حضور همه دانش آموزان، دانشجویان، معلمان و اساتید گرامی تبریک می گویم.

هر چند عوامل گوناگونی در پیشرفت کشور عزیزمان ایران که مهد فرهنگ و تمدن جهان محسوب می شود، نقش آفرین بوده است؛ اما بدون تردید، اهمیت و ارزش دستاوردهای عظیم علمی با سایر عوامل قابل مقایسه نیست.

به برکت انقلاب اسلامی و هدایت های هوشمندانه امام راحل(ره) و رهبر بزرگوار انقلاب، جمهوری اسلامی ایران، طی چند دهه اخیر در مسیر رشد و ترقی علمی، حرکت پرشتابی را طی کرده است، به طوری که در حال حاضر و به رغم مواجهه ملت شریف ایران با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز شرایط همکاری دست اندرکاران برای خلق فصل تازه در تاریخ پیشرفت علمی کشور مهیاست

امروز شرایط همکاری دست اندرکاران برای خلق فصل تازه در تاریخ پیشرفت علمی کشور مهیاست