مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 02:252023-10-13سياسي

بیانیه 15 تشکل دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات طوفان الاقصی


15 تشکل دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مردم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی بیانیه ای صادر کردند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد 15 تشکل دانشجویی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از مردم فلسطین و عملیات طوفان الاقصی بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است؛ بسم الله الرحمن الرحیم الَّذینَ أُخرِجوا مِن دِیارِهِم بِغَیرِ حَقٍّ إِلّا أَن یَقولوا رَبُّنَا اللَّهُ ۗ وَلَولا دَفعُ اللَّهِ النّاسَ بَعضَهُم بِبَعضٍ لَهُدِّمَت صَوامِعُ وَبِیَعٌ وَصَلَواتٌ وَمَساجِدُ یُذکَرُ فیهَا اسمُ اللَّهِ کَثیرًا ۗ وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزیزٌ آیه 40 سوره حج سلام بر فلسطین مقتدر و مظلوم، سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر غزه قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد و همه گروه های مقاومت فلسطین، و رحمت و رضوان خدا بر خمینی کبیر(ره) که با دمِ مسیحایی خود بر کالبد رنجور امتِ اسلامی دمید و اتحاد و مبارزه را به عنوانِ شرط زندگیِ عزت مندانه در برابرِ مستکبران عالم، احیا کرد! ما دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن قدردانی از طراحان مدبر و هوشمند عملیات طوفان الاقصی، حمایتِ قاطع و کامل خود را از مجاهدان حماس و سایر گروه های مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه 15 تشکل دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات طوفان الاقصی

بیانیه 15 تشکل دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در حمایت از عملیات طوفان الاقصی