مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 05:502023-09-27بين الملل

روسیه نمی خواهد ارمنستان را تنها بگذارد و به دنبال الحاق آن هم نیست


خبرگزاری روسی نووستی در یادداشتی با انتقاد از مواضع دولت ارمنستان نسبت به اقدامات روسیه در زمینه تامین امنیت آن، روسیه را به عنوان «اقامتگاه اصلی ارمنی ها»، - خبرگزاری روسی نووستی در یادداشتی با انتقاد از مواضع دولت ارمنستان نسبت به اقدامات روسیه در زمینه تامین امنیت آن، روسیه را به عنوان اقامتگاه اصلی ارمنی ها ، تضمین کننده موجودیت یک کشور مستقل ارمنی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریانووستی در یادداشتی نوشت: ارمنستان قره باغ را از دست داد و حالا حاکمیت آن و برخی شهروندانش، روسیه را مقصر همه چیز می دانند! پرشور و هیجان ترین معترضان در راهپیمایی های ایروان فریاد می زنند فرزندانمان به خاطر تو کشته شد، لعنت به امپراتوری نابکار! .

نخست وزیر پاشینیان هم می گوید تمامی شهروندان باید انتخاب کنند؛ یا در این جنبش استقلال مشارکت دارند یا بخشی از یک حیاط خلوت مطیع هستند.

ارمنی ها بخشی از ملت بزرگ روسیه در نظر گرفته می شوند، بنابراین، نگرش اولیه نسبت به آن ها به عنوان یک ملت است، نه یک کشورچه کسی ارمنستان را با چنین انتخابی مواجه کرد؟ چه کسی می خواهد آن را یک پایگاه، یک استان یا حیاط خلوت ببیند؟ پاشینیان صریح صحبت نمی کند اما همه می دانند که موضوع بحث روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه نمی خواهد ارمنستان را تنها بگذارد و به دنبال الحاق آن هم نیست

روسیه نمی خواهد ارمنستان را تنها بگذارد و به دنبال الحاق آن هم نیست