مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-15بين الملل

رییس حشد الشعبی: به آمریکا اجازه نمی دهیم از اشغالگری علیه فلسطینی ها حمایت کند


رییس حشد شعبی عراق با تاکید بر اینکه عراق به تمام مسوولیت های خود در قبال فلسطینی ها عمل خواهد کرد، پروژه کوچاندن ساکنان غزه را شکست خورده و غیرقابل تحقق دانست.

- رییس حشد شعبی عراق با تاکید بر اینکه عراق به تمام مسوولیت های خود در قبال فلسطینی ها عمل خواهد کرد، پروژه کوچاندن ساکنان غزه را شکست خورده و غیرقابل تحقق دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فالح الفیاض، رییس حشد شعبی عراق در گفتگویی با شبکه خبری المیادین تاکید کرد: عراق به تمام مسوولیت های خود در قبال فلسطینی ها چه در سطح کمک رسانی ها و چه در سطح نظامی عمل خواهد کرد.

الفیاض اظهار کرد: پروژه کوچاندن ساکنان غزه شکست خورده بوده و امکان تحقق آن وجود ندارد.

رییس حشد شعبی عراق در ادامه این گفتگو تاکید کرد: محال است عراق نقطه آغاز آزار رساندن به فلسطینی ها باشد بلکه (برعکس) نقطه شروعی برای حمایت از آنها خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه اقدامات مقاومت در واقع واکنشی به جنایات اشغالگران است، گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که رژیم اشغالگر متزلزل و واشنگتن شریک اصلی آن است.

الفیاض در ادامه تاکید کرد: عراق پشتیبان اصلی مقاومت فلسطین باقی خواهد ماند و هرگز به آمریکایی ها اجازه نخواهد داد از اشغالگری علیه فلسطینی ها حمایت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس حشد الشعبی: به آمریکا اجازه نمی دهیم از اشغالگری علیه فلسطینی ها حمایت کند

رییس حشد الشعبی: به آمریکا اجازه نمی دهیم از اشغالگری علیه فلسطینی ها حمایت کند