مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-08اقتصادي

مشکلات مالی پرسنل علوم پزشکی شوشتر؛ حقوق معوقه و عدم پرداخت اضافه کاری


جمعی از پرسنل دانشکده علوم پزشکی شوشتر اعلام کردند که دارای مطالبات عقب افتاده بوده و خواستار پرداخت این معوقات شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شوشتر،جمعی از پرسنل دانشکده علوم پزشکی شوشتر در تماس با خبرنگار فارس اعلام کردند که دارای مطالبات عقب افتاده بوده و خواستار پرداخت این معوقات شدند.

این پرسنل بیان کردند که از فروردین امسال تاکنون حقوق معوقه دارند و تنها پرداختی هایی که دریافت کرده اند، مربوط به حقوق عقب افتاده سال قبل است که هر دو ماه یک حقوق عقب افتاده برای آن ها واریز شده است.

همچنین اعضای پرسنل علوم پزشکی شوشتر اظهار کردند که دریافت حقوق مربوط به ماه اسفند سال گذشته تاکنون به تأخیر افتاده است و حتی سنوات سال گذشته نیز به آن ها پرداخت نشده است.

آن ها انتظار دارند که پرداخت حقوق به موقع انجام شود، زیرا با وجود وضعیت معیشتی کنونی، مشکلاتی در هزینه ها و خرج هایشان به وجود آمده است.

به گفته یکی از پرسنل دانشکده علوم پزشکی شوشتر، حدود 300 نفر از آن ها نیروهای قراردادی 89 روزه هستند و وضعیت مالی مناسبی ندارند و مشکلات مالی را تجربه می کنند.

وی با انتقاد از عدم پاسخگویی مدیران علوم پزشکی،فرماندار و نماینده شوشتر اظهار کرد که یک سال کارانه و 7 ماه  از سال جاری را اضافه کاری دریافت نکرده است چه کسی باید صدای ما را بشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی پرسنل علوم پزشکی شوشتر؛ حقوق معوقه و عدم پرداخت اضافه کاری

مشکلات مالی پرسنل علوم پزشکی شوشتر؛ حقوق معوقه و عدم پرداخت اضافه کاری