مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 16:452023-10-19فرهنگي

انجام 26 اجرا در دومین روز از جشنوارە تئاتر خیابانی مریوان


در دومین روز از شانزدهمین جشنوارە تئاتر خیابانی مریوان 26 اثر از نمایش های برگزیدە، توسط هنرمندان سراسر کشور در چند نقطه شهر مریوان برگزار و مورد استقبال عموم مردم واقع شد.

- ایسنا/کردستان در دومین روز از شانزدهمین جشنوارە تئاتر خیابانی مریوان 26 اثر از نمایش های برگزیدە، توسط هنرمندان سراسر کشور در چند نقطه شهر مریوان برگزار و مورد استقبال عموم مردم واقع شد.

در دومین روز از این جشنوارە اثر نمایشی با بادها می رقصد به کارگردانی آرش رضایی از شهر ازنا، اثر لالایی های ننه ایران به کارگردانی حسنا قبادی از ایلام، سنگ به کارگردانی علیرضا قاسمی از بناب، کوچه در کوچه به کارگردانی علی رحیمی از شهر میناب با حضور داوران اجرا شد.

همچنین دریاچە زیبای زریبار میزبان اجرای نمایش غول مرحله آخر به کارگردانی مجید احمدی از هرسین، به نظر شما چکار کنم؟ اثر زهرا فاروقی از پیرانشهر، جولا به کارگردانی مهدی روزبهانی از ملایر و جهانگردان بی نوا به کارگردانی احسان زارع زاده از مریوان بود.

علاوە بر آثار یادشدە در پارک شانو مریوان نیز چندین نمایش تحت عنوان ماده 7 از کرمانشاه، سیوی 21 از چه مچه مال اقلیم کردستان عراق، رنگینک و شهر آرزوها از شاهین شهر، غوص از میناب با حضور مردم مریوان اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 26 اجرا در دومین روز از جشنوارە تئاتر خیابانی مریوان

انجام 26 اجرا در دومین روز از جشنوارە تئاتر خیابانی مریوان