مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-02سياسي

پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت محمدرضا رضوان طلب


رییس دانشگاه تهران در پیامی درگذشت محمدرضا رضوان طلب استاد فقه و حقوق دانشگاه تهران و رییس سابق مرکز جذب وزارت علوم را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در پی درگذشت محمدرضا رضوان طلب استاد فقه و حقوق دانشگاه تهران و رییس سابق مرکز جذب وزارت علوم؛ سیدمحمد مقیمی رییس دانشگاه تهران پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام سید محمد مقیمی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت استاد گرانقدر دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدرضا رضوان طلب که در جامعه دانشگاهی به عنوان اندیشمندی خوشنام، متقی و فروتن شناخته می شد، مایه تأثر بسیار گشت.

زنده یاد دکتر رضوان طلب در فعالیت های علمی و دانشگاهی خود، علاوه بر تربیت دانشجویان موفق و اهتمام به تولید آثار علمی فاخر در حوزه فقه و مبانی حقوق اسلامی، در زمینه مدیریت دانشگاهی نیز فعالانه حضور داشت و در این عرصه چهره ای معتبر و قابل احترام برای عموم دانشگاهیان از خود بر جای گذاشت، به گونه ای که در زمینه رفتار تراز اسلامی در مواجهه با سلایق مختلف، الگویی شاخص محسوب می شد.

حضور در عرصه فعالیت های بین المللی از جمله خدمات ایشان در دوران ایفای مسئولیت به عنوان رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاریس، دبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت محمدرضا رضوان طلب

پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت محمدرضا رضوان طلب