مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-04دانش

وزیر علوم برنامه های این وزارت برای توسعه مهارت محوری در دانشگاه ها را تشریح کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر مهارت محور شدن دانشگاه ها، گفت: مهارت محور شدن دانشگاه ها و آموزش نیازمحور براساس آمایش یکی از برنامه های مهم وزارت علوم است که اتفاقا در قالب برنامه توسعه .

- وزیر علوم گفت: مهارت محور شدن دانشگاه ها و آموزش نیازمحور براساس آمایش یکی از برنامه های مهم وزارت علوم است که اتفاقا در قالب برنامه توسعه هفتم کشور در مجلس نیز در حال تصویب و بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر مهارت محور شدن دانشگاه ها، گفت: مهارت محور شدن دانشگاه ها و آموزش نیازمحور براساس آمایش یکی از برنامه های مهم وزارت علوم است که اتفاقا در قالب برنامه توسعه هفتم کشور در مجلس نیز در حال تصویب و بررسی است.

وی در این باره توضیح داد: در یکی از بند های برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شده است که با گذشت 6 ماه از تصویب این برنامه، دانشگاه ها اعم از دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم یا دانشگاه های علوم پزشکی مسیر خود را در راستای آموزش نیازمحور و مهارت محور مدیریت کنند.

وزیر علوم ادامه داد: البته برای اجرای کامل طرح مهارت محوری در دانشگاه ها باید دستگاه های دیگر نیز با ما همکاری کنند تا بتوانیم دانشجویان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم برنامه های این وزارت برای توسعه مهارت محوری در دانشگاه ها را تشریح کرد

وزیر علوم برنامه های این وزارت برای توسعه مهارت محوری در دانشگاه ها را تشریح کرد