مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:202023-09-27اجتماعي

اعمال مکانیزه قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی استان مرکزی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: قرار است از ابتدای آبانماه تمام خودروهای فاقد معاینه فنی به صورت هوشمند و مکانیزه اعمال قانون شوند.

- ایسنا/مرکزی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: قرار است از ابتدای آبانماه تمام خودروهای فاقد معاینه فنی به صورت هوشمند و مکانیزه اعمال قانون شوند.

سرهنگ سید علی حسینی 5 مهر در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: خط قرمز ما در بحث حمل و نقل دانش آموزان، ایمنی است و از آموزش و پرورش تقاضا شد در صورتی که این فرصت در مدارس فراهم است اجازه دهند پیاده و سوار کردن دانش آموزان در داخل محوطه مدرسه انجام شود.

وی افزود: همچنین شرکت هایی که تکلیف جابجایی دانش آموزان را به عهده دارند باید حتما وسیله نقلیه را به عنوان سرویس از جهات مختلف بررسی کنند و سلامت اخلاقی راننده نیز باید تایید شود، اگر اتفاقی در اثر غفلت رانندگان رخ دهد حتما سهم این شرکت ها در صورت بروز حادثه لحاظ خواهد شد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی اضافه کرد: از دیگر موضوعاتی که بررسی می شود موتورسوارانی هستند که مقابل درب مدارس ایجاد مزاحمت می کنند.

حسینی با اشاره به اینکه چند طرح در این ماه کلید خورده است، بیان کرد: آغاز کنترل هوشمند در اغلب معابر شهر اراک با همکاری سایر دستگاه ها، از جمله این طرح هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال مکانیزه قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی استان مرکزی

اعمال مکانیزه قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی استان مرکزی