مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-04بين الملل

کرملین: ادعای منزوی کردن روسیه غیرقابل اعتنا است


سخنگوی کرملین ضمن تکذیب گزارش ها درباره دیدار محرمانه مقامات آمریکا، روسیه و اتحادیه اروپا پیش از حمله جمهوری آذربایجان به قره باغ، ادعاها درباره منزوی شدن مسکو در جهان را نیز رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (چهارشنبه) ادعاها درباره منزوی شدن این کشور در عرصه جهانی را به شدت رد کرد.

پسکوف طی نشست خبری در کرملین با غیرقابل اعتنا دانستن ادعاها درباره انزوای روسیه، گفت که تعداد فزاینده ای از کشورها به سمت ایجاد روابط عادی با مسکو گرایش پیدا کرده اند.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک ، وی در این باره توضیح داد: مدت هاست که برای همه روشن شده که چنین بحث هایی کاملاً غیرقابل دفاع است، زیرا جهان بسیار بزرگتر از کشورهای غرب جمعی است .

سخنگوی کرملین اضافه کرد: ما شاهد هستیم که کشورهای بیشتری به سمت ایجاد روابط برابر عادی بر اساس منافع متقابل و احترام متقابل [با روسیه] گرایش دارند.

ما شک نداریم که این روند ادامه خواهد یافت و دایره چنین کشورهای دوست گسترش خواهد یافت .

طبق این گزارش، پسکوف در واکنش به ادعای نشریه پالتیکو درباره دیدار محرمانه آمریکا، اتحادیه اروپا و روسیه قبل از عملیات نظامی جمهوری آذربایجان علیه قره باغ کوهستانی، این گزارش ها را نادرست خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرملین: ادعای منزوی کردن روسیه غیرقابل اعتنا است

کرملین: ادعای منزوی کردن روسیه غیرقابل اعتنا است