مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 08:222023-10-18فرهنگي

نمایش درد مادران فلسطینی در نخستین سکانس جشنواره بین المللی تئاتر مریوان


در نخستین اجرای نمایش های شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان درد مادران فلسطینی و غزه ای به تصویر کشیده شد که بر گهواره به جا مانده از نوزاد شهیدشان لالایی می سرودند.

- خبرگزاری فارس مریوان/ بالاخره بعد از وقفه ای دو ساله شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان کلید خورد تا بار دیگر شور و نشاطی از جنس هنر را با حضور گروه هایی از داخل و خارج کشور در شهر زیبای مریوان ایجاد کند.

مسیر تقریبا 1.

5 ساعته جاده جدید مریوان را همراه با همکاران رسانه ای با مینی بوس در پیش می گیرم بعد از دو ساعت جاده پیمایی به مریوان می رسیم موضوعی که تقریبا برای اکثر قریب به اتفاق همکاران جالب و بهانه ای برای تعریف و تمجدید از دست فرمان راننده شد.

بعد از انتظاری چند دقیقه ای کارناوال شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی با تعدادی اندک از گروه های نمایشی اما با نشاط و پایکوبی شروع شد هر چند متر جلوتر یک گروه جدید به جمعیت می پیوست و در نهایت با همراهی مردم هنرپرور مریوان کارناوال در پارک شانو به انتهای خود رسید.

هیاهو و شور و نشاط در پارک شانو لحظه به لحظه بیشتر و بیشتر می شد، چشم ها منتظر هنرنمایی گروه های نمایشی بودند، سکوهای محوطه جای سوزن انداختن نبود از زن و مرد، کودک و پیر بعد از دو سال چشم انتظاری الان کیپ به کیپ هم نشسته اند تا شاهد آغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش درد مادران فلسطینی در نخستین سکانس جشنواره بین المللی تئاتر مریوان

نمایش درد مادران فلسطینی در نخستین سکانس جشنواره بین المللی تئاتر مریوان